Siapa??

Aku tengok ic aku kat situ dia tulis Tarmizi Bin Mohammed.. So. korang xde pilihan lain.. korang juz panggil aku mizi.. No ic.. erkk.. tuutttt... (x boleh kasi tau).. Aku budak ganu sbb kod negeri aku 11.. (Oops.. da terbagitau lak no tgh ic aku..)

Skarang ni aku keje EIO.. apa itu EIO ( aku pon tak tahu..) hahaha..
best jadi org ganu sbb kat ganu je ade EIO ni.. Yelah aku cakap..

EIO dalam bahse melayu dia Executive Information Officer .. dan kalo di translatekn dlm bahse omputih dia berbunyi Pegawai IT Sekolah .. (macam pelik je bunyi nye.. sape tukang translate pon aku tak tahu.. ntah mane ilang pekataan "Teknologi" pon aku tak tau.. tak sempat nk kaji) (x sempat nk kaji ke malas).. Uupss <-- No komen

err.. Ape lagi ek..?


psst: saje nk promot email aku -> insan_ox@yahoo.com

3 comments:

Tarmizi said...

aku pon nk komen jgk

avantgarde said...

mu malas
ke mu nok awek name malas kat aku?
aku vi ym ye ke mu deh?

Tarmizi said...

sedap ngat..

Post a Comment

Ikut ubdu diTwitter! Ikut ubdu di Twitter!
Will you follow ubdu??