MIMOS Bangkit dari Pengsan

Ingat tak lagi korang pada Mimos, kompeni IT Malaysia yang kira ade power la jugak..
Dulukan diorang ade wat pc. Korang pon masa tu trigin jugak nk ade PC MIMOS ni (teringin ker.. jwbla sendri..).

Haha PC tu masih lagi wujud dan klo korang nak tahu kat skolah aku (aku keje kat skolah.. tp bkn cekgu.. jgn slh phm.. ) still simpan bende ni.. Tapi byk yang dah pengsan. huhu.. aku kira time tu 3 bijik je yang still alive.. wa.. penat byk mimos yang nk kne aku CPRkn ni.. (saje je ni buat2 rajin..).

So dengan kadar kelajuan sederhana aku mulakn la operasi membangkitkan mimos2 ni dari pengsan.
Start operasi kol 9.00 kol 10.00 lepak pi minum jap.. hehe.. kol 2.00 stop operasi.. sambung besok plak..haha.. packed gile jadual..

Gambar tu antara yang aku kombined2 dari mimos yang pengsan aku wat otopsi then bergabung.. hoho.. leh la pakai.. hmm tggl 2 bijik je lg x siap.. hoho malasnye..

hmm Ape yang MIMOS wat sekarang ek.??

0 comments:

Post a Comment

Ikut ubdu diTwitter! Ikut ubdu di Twitter!
Will you follow ubdu??