Bangun Pagi Pergi Sekolah

Aku berkerja di Sekolah. Macam Pernah aku cakap sebelum ni.
Kat bawah ni maps perjalanan aku hari2 dari umah aku ke sekolah tempat aku keje..
Perjalanan aku pegi shj kira2 sejam jgk la.. so pegi balek - 2jam hehe.

So sape nk dtg melawat aku mehla.
(klo x nmpk.. maen2la zoom-in, zoom-out dia .. hehe)

Sejam??!! (huh!! jauh tu.. huhu)

Boring jgk la ari2 nk travel cmni..
keje start kol 8.00 am, so aku gerak dari umh kira2 kol 7.00 am ( bangun..?, korang bajet2 sndrila kol bape kne bgun.. malasia)..

Balek..

Takk.. aku x balek aku bekhemah je kt skolah tu.. huh giler ape x balek. balek cm biasa r kol 5.

so ..

SOALAN MATEMATIK..
Mizi bekerja sebagai EIO, dia ditempatkan di SK Alur Lek Kasar Setiu, Terengganu. Dia bertolak dari rumahnya untuk ke sekolah pada pagi hari yang indah lagi permai selama sejam masa perjalan. Maka pada pukul berapakah dia akan tiba dirumahnya kembali selepas waktu berkerja pada petang hari?
(masa untuk menjabab soalan ini: 30 hari)

A) 6.00 PM
B) 6.00 AM
C) 5.60 PM
D) tak pandai kira, sbb matematik x amek time SRP
E) cikgu tak pernah ajar topik masa dan waktu.
F) Arrgh.. kalkulator abes bateri..
G) Lain-lain:( nyatakan)________ <-- (cm isi borang kerja la plak)


5 comments:

avantgarde said...

mu gi koloh terus dlm keadaan dok mandi

Tarmizi said...

hoho.. (mndi mne buleh kabo kt org.. tu pribet)

Tarmizi said...

soalan masih belum ade yg brani mnjwb.. macam mane ni..

avantgarde said...

mizi moteng,.. ye tgk guru besor dok berape nok besor blk ye balik ah.. ye kate guru beso tu saing kacik ye mase kecik

Tarmizi said...

(jwpn ni xleh jwb cni. kg guru besor bace kg kntoi plok)..

--tuuut--

Post a Comment

Ikut ubdu diTwitter! Ikut ubdu di Twitter!
Will you follow ubdu??